ГРАФІК І ТЕМАТИКА
проведення стартових
секційних засідань педпрацівників
у 2017 році,
списки
відповідальних працівників відділу освіти та методичного кабінету, керівників секцій та виступаючих
Запрошені продпрацівники –
учасники секцій
|
Час і місце проведення секції
|
Відповідальні працівники
відділу освіти та керівники секцій
|
Орієнтовна тематика засідань
секцій
(згідно з рекомендаціями КЗ
«КОІППО
ім. В.Сухомлинського»
|
Виступаючі
|
|
21 серпня 2017 року
|
|||||
Працівники позашкільної освіти, керівники гуртків
ЗНЗ й ЦДЮТ
|
9.00
ЦДЮТ
Перенесено на 28.09.2017 |
О.Ліпінська
Г.Подвиженко
|
Розвиток позашкільної освіти
як основа формування базових компетентностей у вихованців. Впровадження
інноваційних технологій навчання й виховання в практику працівників
позашкілля.
Науково-методичне та
інформаційно-комунікаційне забезпечення навчально-виховного процесу
позашкільного закладу на основі компетентнісного підходу.
Інші теми
|
Г.Подвиженко,
Н.Горбатенко,
І.Слєпєнькова,
керівники гуртків ЦДЮТ, ЗНЗ, інші бажаючі
|
|
Заступники директорів з виховної роботи ЗНЗ,
методисти й культорганізатор ЦДЮТ
|
10.00
ЦДЮТ
Перенесено на 28.09.2017 |
О.Ліпінська
Г.Подвиженко
|
Побудова ефективної системи
національного виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних,
громадянських цінностей.
Забезпечення фізичного,
морального-духовного культурного розвитку дітей та підлітків.
Ефективні моделі методичної
роботи з класними керівниками.
Впровадження інноваційних
технологій у виховний процес ЗНЗ, ПНЗ.
Інші теми
|
М.Кічук,
В.Маслюкова,
Л.Москаленко,
О.Соколова,
К.Садигова,
І.Слєпенькова,
С.Литвинець
|
|
Педагоги-організатори ЗНЗ, культорганізатор ЦДЮТ
|
11.00
ЦДЮТ
Перенесено на 28.09.2017 |
О.Ліпінська
Г.Подвиженко С.Литвинець
|
Актуальні напрями виховної
роботи та завдання щодо створення розвивально-виховного простору як основи
життєтворчості особистості.
Творчі надбання організаторів
життєдіяльності учнівського колективу: досягнення та проблеми.
Інші теми
|
С.Литвинець
О.Герасимчук,
А.Кобець,
І.Фірюбіна
І.Неводнича,
А.Волкова
Інші бажаючі
|
|
Керівники ШМО класних керівники 1 – 11-х класів
|
14.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
Перенесено на 28.09.2017 |
О.Ліпінська
|
Комплексний підхід до
реалізації виховних завдань у творчій співпраці «класний керівник –
учителі-предметники – керівники гуртків – батьки».
Моделювання особистісно-орієнтованого
виховного процесу, спрямованого на створення оптимальних передумов для
реалізації творчого потенціалу й самовиявлення особистості кожного виховання.
З досвіду превентивної роботи
класних керівників.
Інші теми
|
представники ШМО класних
керівників
(по одному від закладу за дорученням адміністрації)
|
|
Керівники міських методичних формувань
|
9.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
О.Ліпінська
|
Дисемінація інноваційного
досвіду методичних служб усіх рівнів (проектів, моделей інноваційних форм
роботи, технологій тощо), оригінальних прогресивних ідей з метою впровадження
в практичну діяльність, забезпечення нових якісних результатів.
Забезпечення науково-методичного супроводу професійного
розвитку педагогічних працівників в умовах глобалізації та відкритості
інформаційного освітнього простору.
Утвердження нового професійного світогляду творчої
активності педагогів.
Участь педагогів у конкурсі
«Учитель року – 2018»
Обласний педагогічний марафон
до 100-річчя
В.О. Сухомлинського
Інші теми
|
О.Ліпінська
Т.Воротинська
Т.Дубок,
В.Шевченко,
О.Руднєва,
М.Лядська,
С.Лядський,
В.Панкевич,
С.Філіпова,
А.Проша, О.Самборський,
О.Пишна,
С.Марчук,
А.Хандусенко,
А.Романова
|
|
22 серпня 2017 року
|
|||||
Вчителі предмету «Захист Вітчизни»
|
9.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
Н.Черкас
А.Хандусенко
|
Особливості викладання
предмета «Захист Вітчизни» в 2016/2017 навчальному році в контексті
впровадження постанови Верховної ради України «Про додаткові заходи для
зміцнення обороноздатності України».
Методичні аспекти викладання
розділу «Військово-медична підготовка».
Навчальні програми,
підручники та навчально-методичні
посібники, рекомендовані МОН України для використання в основній і
старшій школі в 2017/2018 навчальному році.
Формування
індивідуальної траєкторії підвищення рівня професійної компетентності
педагога.
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Інші теми
|
Н.Черкас
А.Хандусенко,
О.Стукаленко,
М.Міщенко,
Інші бажаючі педагоги
|
|
Вчителі фізичної культури
|
11.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
Н.Черкас
О.Самборський
|
Компетентнісний підхід до
вивчення предмету «фізична культура» в контексті
положень «Нової української школи» згідно з Державним стандартом базової
і повної загальної освіти. Опрацювання змін до навчальних програм. Методи
підвищення ефективності уроків фізичної
культури, забезпечення пріоритетності технологій і методик, які
оберігають і розвивають здоров’я дітей.
Оптимізація навантаження
учнів з фізичними вадами.
Забезпечення безпеки життєдіяльності
учнів під час занять з фізичної культури.
Про підсумки конкурсу
«Інноваційний урок фізичної культури».
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Участь в конкурсі «Учитель
року – 2018» (номінація «Фізична культура»)
Інші теми
|
О.Самборський,
О.Нікіфорова,
О.Крисіна,
Т.Шкараміда,
О.Булах,
О.Йовенко,
Н.Клюка,
О.Степаненко,
В.Сидоренко,
Інші бажаючі педагоги
|
|
Тренери-викладачі КДЮСШ
|
13.00
КДЮСШ
|
О.Ліпінська
Є.Гавришевський
В.Махиня
|
Програма розвитку КДЮСШ як
основа формування базових компетентностей у вихованців.
Впровадження інноваційних
технологій в практику роботи тренерів-викладачів КДЮСШ. Науково-методичне
забезпечення навчально-виховного процесу в КДЮСШ.
Оптимізація фізичного
навантаження на учнів КДЮСШ. Забезпечення безпеки життєдіяльності учнів під
час проведення занять в КДЮСШ. Методи підвищення ефективності занять в КДЮСШ.
Формування
індивідуальної траєкторії підвищення рівня професійної компетентності
педагога.
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Інші теми
|
Є.Гавришевський,
В.Махиня,
Тренери-викладачі за
дорученням адміністрації (4-5 осіб)
|
|
Вчителі початкових класів
|
9.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
Н.Черкас,
О.Івасенко,
В.Грузін
|
Обговорення методичних
рекомендацій «Особливості викладання предметів початкової школи у 2017/2018 навчальному
році». Зміни в навчальних програмах початкової школи. Особливості оцінювання
навчальних досягнень учнів початкових класів.
Використання інноваційних
технологій в процесі викладання навчальних предметів. Організація
діагностичного вивчення готовності дитини до навчання в школі. Шляхи попередження перевантаження дітей,
забезпечення рухового режиму, їхнього творчого розвитку.
Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до навчання в
1-му класі. Дидактичні особливості уроків у початковій школі. Використання
здоров’язбережувальних технологій.
Інформаційно-методичне
забезпечення підготовки педагогічних працівників до організації
навчально-виховного процесу за новими програмами
Формування
індивідуальної траєкторії підвищення рівня професійної компетентності
педагога.
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра. Від «школи радості» до «школи успіху»
Інші теми
|
Н.Черкас,
О.Івасенко,
В.Грузін,
Т.Воротинська,
К.Довженко, Н.Полежай,
Т.Безай,
Л.Горб,
Н.Морозова,
С.Лодатко,
Н.Садієр, С.Коптельцева,
І.Іваненко,
О.Дерев’янко,
інші бажаючі вчителі
|
|
Вчителі української мови та літератури
|
9.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
О.Ліпінська,
Т.Дубок
|
Реалізація завдань
компетентнісного підходу в навчанні української мови та літератури в
контексті положень «Нової української школи» згідно з Державним стандартом
базової і повної загальної середньої освіти. Обговорення змін до навчальних
програм.
Презентація сайту, блогу
вчителя-філолога.
Проведення уроків літератури
рідного краю.
Методика роботи з філологічно
обдарованими дітьми. Використання мультимедійних технологій на уроках
української мови та літератури, ресурсів мережі Internet. Організація дослідницької роботи
учнів. Загальнодидактичні й лінгвометодичні вимоги до сучасного уроку
з української мови.
Особливості компаративного
вивчення шкільного курсу літератури.
Формування
індивідуальної траєкторії підвищення рівня професійної компетентності педагога.
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
Результативність роботи вчителів з обдарованими
учнями
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Ознайомлення з умовами
конкурсу «Учитель року – 2018» ( номінація «Українська мова та література»)
Інші теми
|
Т.Дубок,
О.Ніколаєва,
В.Волкодав,
Н.Щиголь,
В.Петренко,
О.Кушкіна,
Н.Поліщук,
Т.Ващенко,
О.Міщенко,
Я.Багно,
А.Майданик,
І.Ніколаєнко,
інші бажаючі педагоги
|
|
Вчителі зарубіжної літератури та російської мови
|
10.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
О.Ліпінська,
В.Шевченко
|
Імплементація
компетентнісного підходу в навчанні зарубіжної літератури в контексті
положень «Нової української школи» згідно з Державним стандартом базової і
повної загальної середньої освіти. Обговорення змін до навчальних програм.
Формування індивідуальної
траєкторії підвищення рівня професійної компетентності педагога.
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
Результативність роботи вчителів з обдарованими
учнями
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Інші теми
|
В.Шевченко,
Т.Корнейчук
І.Іваненко,
І.Павленко,
І.Демченко,
Я.Багно,
Л.Михайленко,
І.Невкрита,
О.Чістякова,
інші бажаючі
|
|
Вчителі іноземної мови (англійської, французької,
німецької)
|
11.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
О.Ліпінська,
С.Марчук,
С.Олефірова
|
Компетентнісний підхід до
навчання іноземної мови в контексті положень «Нової української школи» згідно
з Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.
Обговорення змін до навчальних програм.
Шляхи формування мотивації до
вивчення іноземної мови як другої у шестикласників. Методика викладання
другої іноземної мови та психологічної особливості учнів раннього
підліткового віку.
Формування
індивідуальної траєкторії підвищення рівня професійної компетентності
педагога.
Участь педагогів у
методичних заходах різних рівнів.
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
Результативність роботи вчителів з обдарованими
учнями
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Ознайомлення з умовами
конкурсу «Учитель року – 2018» (номінація «Німецька мова»)
Інші теми
|
С.Марчук,
С.Олефірова,
В.Маслюкова,
І.Калюжна,
Т.Приходченко,
О.Чайка,
Н.Кривич,
Л.Власова,
О.Рац,
інші бажаючі
|
|
Вчителі математики
|
13.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
О.Ліпінська,
О.Пишна
|
Стратегічні цілі та основні
завдання концепції положень «Нової української школи» згідно Державного
стандарту базової і повної загальної
середньої освіти. Обговорення змін до навчальних програм.
Підтримка обдарованих учнів. Результативність
роботи вчителів з обдарованими учнями
Формування індивідуальної
траєкторії підвищення рівня професійної компетентності педагога.
Використання
інтернет-простору для підвищення якості неперервного навчання педагогів.
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування духовності
школяра
Інші теми
|
О.Пишна,
І.Швайка,
О.Орищенко,
С.Приходько,
Л.Пироженко,
О.Магда,
В.Ціпенко,
З.Вербівська,
Інші бажаючі
|
|
Вчителі інформатики
|
14.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
Перенесено на 28.09.2017 на 10.00 год. |
О.Ліпінська,
Ю.Пашко
|
Розгляд рекомендацій КЗ «КОІППО
ім.В.Сухомлинського» щодо науково-методичного забезпечення використання
програм з інформатики в 2017/2018 навчальному році.
Підвищення ІКТ-компетентності
учнів, педагогів, зацікавлення їх сучасними інформаційними технологіями:
конкурсами, інтернет-конференції тощо. Досягнення і проблеми.
Участь школярів у І-ІІІ
етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики та інформаційних
технологій
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Інші теми
|
Ю.Пашко,
А.Лубенець,
В.Сафонова,
О.Соколова,
І.Невкритий,
Т.Ніколенко
Інші бажаючі
|
|
Вчителі історії та суспільствознавчих дисциплін
|
15.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
Перенесено на 23.09.2017 на 10.00 год |
О.Ліпінська,
С.Філіпова
|
Оновлення навчальних програм.
Компетентність учнів як результат
навчальної діяльності на уроках суспільствознавчих дисциплін.
Зміни в сучасному
законодавстві України. Моделювання ситуативних вправ на уроках правознавства:
досвід роботи.
Формування індивідуальної
траєкторії підвищення рівня професійної компетентності педагога.
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
Результативність роботи вчителів з обдарованими
учнями
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Інші теми
|
С.Філіпова,
Л.Москаленко,
Л.Бевз,
А.Лежненко,
С.Полякова,
М.Москаленко
Інші бажаючі
|
|
Вчителі образотворчого мистецтва
|
9.00 год
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
М.Босненко,
І.Павленко
|
Компетентнісний підхід до
викладання предмету «Мистецтво» в контексті положень «Нової української
школи» згідно з Державним стандартом базової і повної загальної середньої
освіти. Обговорення змін до навчальних програм.
Створення цілісної системи
художньо-естетичної освіти й виховання засобами мистецтва.
Результативність роботи
вчителів з обдарованими учнями
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Інші теми
|
Л.Попова,
Л.Лук’яненко,
І.Павленко,
Н.Шастін,
А.Майданик,
Т.Машковська, інші бажаючі
вчителі
|
|
Практичні психологи та соціальні педагоги
|
10.00 год
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
М.Босненко,
Н.Каракаш’ян
|
Психологічний і соціальний
супровід дітей, схильних до прояву девіантної, делінквентної суїцидальної
поведінки.
Формування в учнів
відповідального ставлення до свого здоров’я.
Профілактика негативних явищ
в учнівському середовищі.
Супровід обдарованих дітей,
дітей з особливими освітніми потребами.
Інші теми
|
М.Босненко,
Н.Каракаш’ян,
О.Рац,
С.Лядський, інші бажаючі
|
|
Вчителі музичного мистецтва й художньої культури
|
11.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
М,Босненко
О.Безугла
|
Особливості реалізації
освітньої галузі «Мистецтво» Державних стандартів початкової, базової і
повної загальної середньої освіти.
Сучасні вимоги до викладання «Мистецтва»
Діяльнісний підхід і інноваційні технології викладання предмету. Роль сприймання
та інтерпретації мистецьких творів, посилення уваги до практичної
музично-творчої та виконавської діяльності учнів. Створення умов для
особистісно-орієнтованого навчання й виховання учнів на уроках.
Результативність роботи вчителів з
обдарованими учнями
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Інші теми
|
О.Безугла,
Т.Петренко,
Т.Білоголова,
О.Пасхалов,
Інші бажаючі вчителі
|
|
Шкільних бібліотекарів
|
10.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
І.Остроушко,
А.Романова
|
Концептуальні засади,
нормативно-правове регулювання щодо перспектив розвитку бібліотек ЗНЗ міста,
шляхи оновлення бібліотечної роботи в 2017/2018 навчальному році. Розширення
інформаційно-ресурсної бази бібліотек, упровадження сучасних інформаційних технологій. Підтримка
Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека». Діяльність бібліотек щодо
відзначення пам’ятних та ювілейних дат. Роль бібліотеки в стимулюванні
дослідницько-пошукової діяльності учнів. Популяризація педагогічної спадщини
В.Сухомлинського бібліотечними засобами.
Участь бібліотекарів у
професійних конкурсах
Інші теми
|
Н.Мостова,
О.Андрєєнко,
А.Романова,
Т.Андреєва,
І.Неводнича,
С.Свірбій,
інші бажаючі
|
|
Музичні керівники ДНЗ, методисти, вихователі груп
раннього віку, медичні сестри
|
Л.Скляровська
|
Нові освітні пріоритети
дошкільної освіти в умовах реалізації Базового компонента дошкільної освіти.
Обмін досвідом щодо практичної реалізації Державного стандарту дошкільної
освіти. Формування основних видів компетенцій дітей дошкільного віку. Створення умов успішної педагогічної
роботи з дітьми з особливими потребами. Сучасні підходи до організації роботи
ДНЗ. Здоров’язбережувальні технології
в сучасному ДНЗ.
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
Використання творчої спадщини
В.О.Сухомлинського в умовах дошкільного навчального закладу
Інші теми
|
Л.Скляровська, вихователі
(1-2 представники від закладу
за дорученням адміністрації), музкерівники, медичні сестри ДНЗ міста
|
||
23 серпня 2017 року
|
|||||
Вчителі, які надають освітні послуги дітям з
особливими освітніми потребами
|
9.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
Н.Білоконь
|
Ознайомлення з
нормативно-правовою базою щодо забезпечення дітей з особливими освітніми
потребами. Інноваційний підхід до навчання
дітей з особливими освітніми потребами. Організація навчально-виховного процесу
в поєднанні з корекційно-розвивальною роботою. Розвиток навичок саморегуляції
та саморозвитку дітей шляхом взаємодії з навколишнім середовищем з
урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності і
творчості. Створення умов для соціальної реабілітації та інтеграції дітей з
особливими освітніми потребами.
Інші теми
|
Н.Білоконь,
О.Івасенко,
В.Грузін,
Всі вчителі, які
надаватимуть освітні послуги дітям з
особливими освітніми потребами (бажаючі)
|
|
Вчителі трудового навчання
|
10.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
О.Ліпінська
А.Проша
|
Опрацювання листа МОН України
«Про викладання трудового навчання в 2017/2018 навчальному році». Викладання
трудового навчання за оновленими програмами. ІКТ на уроках трудового
навчання.. Підготовка учнів до професійного самовизначення. Алгоритм роботи
вчителя.
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
Результативність роботи вчителів з обдарованими
учнями
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Інші теми
|
О.Ліпінська
А.Проша,
Л.Тимко,
В.Корчагін,
Л.Попова,
С.Карнаух,
Інші бажаючі
|
|
Вчителі економіки
|
9.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
О.Ліпінська,
Н.Недяк
|
Опрацювання листа МОН України
«Про викладання економіки у 2017/2018 навчальному році». Комплексний підхід у
викладанні економіки. Формування ключових компетентностей «Підприємливість та
фінансова грамотність», професійного самовизначення учнів засобами
економічної освіти. Економічна гра як стимул формування активної життєвої
позиції школярів.
Використання
інтернет-простору для підвищення якості неперервного навчання педагогів.
Результативність роботи вчителів з обдарованими
учнями
Участь педагогів у методичних заходах та
професійних конкурсах різних рівнів. Видавнича діяльність вчителів
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Інші теми
|
Н.Недяк,
С.Коваль,
А.Темна
Інші бажаючі
|
|
Вчителі фізики, астрономії
|
10.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
О.Ліпінська,
О.Руднєва
|
Нормативно-правове та навчально-методичне
забезпечення викладання фізики та астрономії в 2017/2018 навчальному році.
Результативність роботи вчителів з обдарованими. Шляхи підвищення
кваліфікації вчителів фізики й астрономії (на курсах, участь у конференціях, семінарах, конкурсах тощо).
Видавнича діяльність вчителів, підготовка
матеріалів й направлення їх для друку у фахових виданнях, створення
особистих сайтів, блогів.
Участь у конкурсі «Учитель року – 2018» (номінація «Фізика»)
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Інші теми
|
О.Руднєва,
Л.Лук’яненко,
С.Плюта,
Л.Євтушенко,
В.Кіріченко,
О.Клименко,
І.Невкритий,
О.Кондратюк
Інші бажаючі
|
|
Вчителі географії та природознавства
|
11.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
О.Ліпінська,
В.Панкевич
|
Опрацювання листів МОН
України «Про вивчення предметів у ЗНЗ в 2017/2018 навчальному році». Аналіз
підсумків роботи з обдарованими учнями, результатів олімпіад, ДПА, ЗНО,
конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт, інших конкурсів. Використання
електронних освітніх ресурсів в процесі вивчення шкільних курсів «Географія»,
«Природознавство». Вимоги програм. Критерії оцінювання навчальних досягнень
учнів. Сучасний урок географії та природознавства в контексті
компетентнісного навчання.
Участь педагогів у методичних заходах та
професійних конкурсах різних рівнів. Видавнича діяльність вчителів
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Інші теми
|
В.Панкевич,
С.Коваль,
Н.Недяк,
І.Фарафонтова,
А.Бевз,
Інші бажаючі педагоги
|
|
Вчителі хімії, біології та екології
|
13.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
О.Ліпінська,
М.Лядська
|
Реалізація Державних
стандартів базової і повної загальної середньої освіти. Компетентнісний
підхід до викладання. Сучасний урок. Формування предметних і ключових компетентностей учнів. Реалізація
можливостей міжпредметних зв’язків під час викладання природничих дисциплін.
Використання
інформаційно-комунікаційних технологій у роботі вчителя. Мотивація
пізнавальної активності учнів як засіб підвищення ефективності
навчально-виховного процесу.
Результативність роботи педагогів з
обдарованими учнями.
Участь педагогів у методичних заходах та
професійних конкурсах різних рівнів. Видавнича діяльність вчителів
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Інші теми
|
М.Лядська,
О.Шевченко,
Г.Мала,
О.Погребняк,
Г.Єфремова,
К.Садигова,
А.Темна,
С.Коваль
Інші бажаючі вчителі
|
|
Вчителі основ здоров’я та педагоги тренери превентивних проектів «Захисти себе
від ВІЛ» та «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю і наркотиків
(ХОУП)»
|
9.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
І.Ярова
С.Лядський
|
Аналіз роботи вчителів основ здоров’я та
педагогів-тренерів превентивних проектів за 2016/2017 навчальний рік, основні
завдання з реалізації змісту науково-методичної проблеми. Опрацювання
Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої
освіти. Реалізація Концепцій,
інноваційних підходів до формування життєвих компетентностей школярів.
Опрацювання рекомендацій щодо викладання основ здоров’я, превентивних
проектів у 2017/2018 навчальному році. Календарне планування з «Основ
здоров’я». Участь педагогів у методичних заходах та професійних конкурсах
різних рівнів. Видавнича діяльність вчителів
Використання
інтернет-простору для підвищення якості неперервного навчання педагогів.
Трансформація педагогічних
ідей В.О.Сухомлинського у практичну діяльність педагога для формування
духовності школяра
Підготовка до обласного
семінару для слухачів курсів підвищення кваліфікації (жовтень 2017 року)
Інші теми
|
С.Лядський,
Н.Морозова,
Л.Репенко,
Н.Воловик,
Л.Степанова, інші бажаючі вчителі
|
|
Вчителі-логопеди
|
9.00
НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей»
|
Н.Білоконь
|
Організаційно-педагогічні
умови діяльності вчителя-логопеда: підсумки роботи й завдання на новий
навчальний рік. Формування базових компетентностей у дітей.
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
|
Н.Білоконь,
Бажаючі логопеди
|
|
Звідувачі ДНЗ, методисти, вихователі груп дошкільного
віку, керівники творчих груп
|
10.00
ДНЗ № 2
|
Л.Скляровська,
О.Мазур
|
Нові освітні пріоритети
дошкільної освіти в умовах реалізації Базового компонента дошкільної освіти.
Обмін досвідом щодо практичної реалізації Державного стандарту дошкільної освіти.
Формування основних видів компетенцій дітей дошкільного віку. Створення умов успішної педагогічної
роботи з дітьми з особливими потребами. Сучасні підходи до організації роботи
ДНЗ. Здоров’язбережувальні технології
в сучасному ДНЗ. Роль методичних формувань у розвитку професійної
компетентності педпрацівників ДНЗ. Громадянське виховання дошкільників.
Чинники розвитку художньо-творчих здібностей дітей, пам’яті, образного
мислення, мовлення.
Участь педагогів у методичних заходах та
професійних конкурсах різних рівнів. Видавнича діяльність педагогів.
Використання інтернет-простору для підвищення якості
неперервного навчання педагогів.
Використання творчої спадщини
В.О.Сухомлинського в умовах дошкільного навчального закладу
Інші теми
|
Л.Скляровська,
Інші бажаючі керівники,
вихователі, музкерівники ДНЗ
міста
|
|
Примітка: В програмах та термінах проведення засідань
секцій можуть бути зміни, про що буде повідомлено додатково.
Завідувач методичного кабінету О.Ліпінська
Немає коментарів:
Дописати коментар